Borsós hús spagettivel



A borsós hús nagyon kedvenc ételem, bár legtöbbször felkockázott húsból készítem nokedlivel. Most kicsit változtattam rajta, mivel kicsit későn fogtam a főzéshez. Ezért választottam a darált húst. Az hamarabb ki is enged és kockázgatni sem kell. Bármilyen húsból lehet készíteni: pulyka, csirke vagy sertésből is.

Hozzávalók:
1 fej vöröshagyma

50 dkg darált hús
50 dkg borsó
só, bors, majoránna

1 tejföl
1 kk mustár
2 ek. liszt (1 ek. ételkeményítő)

spagetti

Elkészítése:
A vöröshagymát pici olajon megpirítom, majd hozzáadom a darált húst és azt is megpirítom. Hozzáadom a borsót is és felöntöm vízzel. Én mirelit borsót használtam, amit felengedés nélkül teszek hozzá. Megszórom sóval, borssal, pici majoránnával ízesítem. Mikor megfőtt a tejfölből, lisztből, mustárból kevés vízzel hígítva habarást készítek hozzá. Ezzel is még összeforralom. Spagettivel vagy bármilyen más tésztával vagy ami számomra a legkedvesebb nokedlivel tálalom.

Megjegyzések

  1. Én eddig csak kukoricát tettem darált húshoz. Remek ötlet! :)
    Főleg spagettivel, pár perces ebéd.
    Mondjuk borsós ragut már ettem, 10 pontos. :)

    VálaszTörlés
  2. Tésztával még nem ettem, de nem lehet rossz. Jól néz ki

    VálaszTörlés
  3. Nagyon guszta! Olyan tökéletes a tálalás is!Gratula!!!

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm lányok nagyon kedvesek vagytok!
    Raindrop, mi is szeretjük kukoricával is! Régebben inkább csak borsóval készítettük, mivel mamáék rengeteg borsót termeltek!
    Bianka, te mivel szoktad készíteni?
    Andi, somlói készül?

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Mákos kókuszos almás szelet liszt és cukor mentes

Pacalpörkölt

Hortobágyi húsos palacsinta