Díjat kaptam


Mindenek előtt szeretném megköszönni B-nek a megtisztelő díjat, amivel megajándékozott! Igazán kedves Tőled!

1.Meg kell köszönnöm a díjamat annak, aki gondolt rám és küldte.
2.A logót ki kell tennem a blogomba.
3.Be kell linkelnem azt, akitől kaptam.
4.Írni kell magamról 7 dolgot.
5.Tovább kell adnom a kitüntetést másik 7 blog társamnak.
6.Be kell linkelnem őket.
7.Megjegyzést kell hagynom náluk, hogy tudjanak a díjazásról.

7 dolog magamról

1. Szeretem a két fiacskámat Botondot ő 2 éves, és Olivért ő 8 éves. Próbálom őket a legjobb belátásom szerint nevelni.

2. Szeretem a férjem, akit bármire rá lehet venni, bármit megtesz nekem akármit kérek tőle (még ruhát is varr, ha kell).

3. Nagyon hálás vagyok a sorsnak, hogy ilyen szerető keresztanyukával (ő Liza) és nagymamával ajándékozott meg. Ők mindig mellettem állnak. A legjobban azt a 12 évet sajnálom, mikor nem lehettem velük. De mióta újra együtt vagyunk sokszor el sem hiszem, hogy velem ilyen jó dolgok is történhetnek.

4. Nagyon szeretek sütni, főzni. De ami a legfontosabb, hogy mindig újat próbáljak ki.
Éppen ezért szeretem a blogokat is nézegetni, mert mindig találok valami új ételt amiről még csak nem is hallottam.

5. Szeretek olvasni, amit csak a hajszárító búra alatt teszek, ezért egy könyv sokszor 2-3 hónapig is eltart.

6. Szeretünk eljárni kirándulni. Minden húsvét hétfőn együtt megy a család: keresztanyuék, mamáék és mi. Persze a nyár folyamán is pár napra elszoktunk menni leginkább hegyes vidékek felé, ha már mi itt az Alföld közepén lakunk.

7. A férjemnek és nekem a hármas egy bűvös szám. Minden fontos esemény 3 évente következett be. 3 éve voltunk együtt mikor összeházasodtunk, a 6. évben megszületett Olika, 9. évben beköltöztünk az új lakásunkba, 12. évben megszületett Botika. Az idei a 15. év... kíváncsi vagyok mit tartogat számunkra?!

Tovább adom a kitüntetést
és még természetesen minden blogtársamnak!


Utóirat: Még szeretném megköszönni a díjat Andinak, akitől utólag kaptuk meg ezt a megtiszteltetést!


Megjegyzések

  1. Nagyon köszönöm Anikó magam és Mama nevében is amit írtál, nagyon meghatódtam - könnyes szemmel olvastam végig.

    VálaszTörlés
  2. Mónika nagyon szívesen, majd elolvasom mit írsz magadról!

    VálaszTörlés
  3. Keresztanyu (Liza), amit írtam szívből jött!

    VálaszTörlés
  4. Szepyke, nagyon szépen köszönjük!

    VálaszTörlés
  5. Anikó, nagy örömmel veszem át a díjat, köszönöm!

    VálaszTörlés
  6. Köszönöm, mégegyszer... http://notburga.blogspot.com/2010/01/kreativ-blog-dij.html

    VálaszTörlés
  7. Notburga Nagyon szívesen!
    Én pedig köszönöm nektek, hogy részt vettetek a játékban!

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Mákos kókuszos almás szelet liszt és cukor mentes

Pacalpörkölt

Hortobágyi húsos palacsinta