Cukker blogger


Maryennétől  kaptam ezt a megtisztelő díjat, amit nagyon köszönök. Megkért, hogy a következő kérdésekre válaszoljak. Na nézzük:

Kedvenc
  • íróm: nincs különösebb, szeretem az életrajzi műveket, romantikusabb történelmi regényeket
  • italom: ásványvíz
  • ételem: bakonyi nokedlivel, pörköltek, sütemények
  • énekesem: nincs
  • énekesnőm: nincs
  • színészem: Richard Gere
  • együttesem: Nox
  • dalom: változó, mikor milyen hangulatban vagyok
  • sorozatom: Dr. House
  • mozifilmem: nagyon ritkán járok moziba, legutóbb a Kaméleon című magyar filmet láttam
  • hangszerem: gitár
  • hónapom: augusztus
  • napom: vasárnap
  • évszakom: nyár
  • napszakom: este
  • sportom:pilates torna, hullahopp karikázás
  • Bloggerem: van egy jó pár akiket szívesen olvasok
  • Kommentelőm: aki hozzászólást ír nekem már kedvenc
  • idézetem:  “Sohasem veszíthetjük el, amiben egyszer örömünket leltük.      Mindazok, akiket mélyen szeretünk, részünkké válnak.” (Helen Keller)
Sok szeretettel küldöm Gizinek, Thrininek, Szemirámisznek és Anyucikának ha van kedvetek válaszolni rá.

Megjegyzések

  1. Liza, köszönöm, aranyos vagy! :)

    VálaszTörlés
  2. Szia Liza.Köszönöm szépen a díjat.Kedves tőled hogy rám is gondoltál.

    VálaszTörlés
  3. Köszi Liza, igyekszem megválaszolni a kérdéseket.

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm, hogy megint gondoltál rám is.Hamarosan válaszolok.:)

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm szépen válaszaidat!

    VálaszTörlés
  6. Én köszönöm lányok, ha válaszoltok a kérdésekre!

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Mákos kókuszos almás szelet liszt és cukor mentes

Pacalpörkölt

Hortobágyi húsos palacsinta