Alma szalámi



Hozzávalók:
25 dkg alma 
20 dkg porcukor 
3 dkg vaj
5 dkg darált dió
5 dkg mazsola 
1 púpos ek. kakaópor
kókuszreszelék

Elkészítése:
Az almát leszeleteltem uborka szeletelőn, majd odatettem párolódni a porcukorral és a vajjal együtt egészen addig, amíg az alma szét főtt. Ezután hozzáadtam a mazsolát, diót és a kakaóport. Addig főztem állandó kevergetés mellett, míg a massza teljesen összeállt.
Utánna kicsit meghűtöttem annyira, hogy a kezem állja, és formázni tudjam a következő képpen: gyúródeszkára kókuszreszeléket szórtam, erre halmoztam csíkban az alma masszát. Amikor teljesen kihűlt vizes kézzel hengert formáltam belőle és a kókuszba meghempergettem. Pár napig szellős helyen állni hagytam. Vékonyra szeletelve tálaltam.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Mákos kókuszos almás szelet liszt és cukor mentes

Pacalpörkölt

Hortobágyi húsos palacsinta