Kreatív blogger díj

2010. január 9. szombat


Díjat kaptam Anitól és  Gizitől, amit nagyon köszönök mindkettőjüknek. Mivel nem régóta blogolok nagyon jól esik, hogy gondoltak rám és megajándékoztak egy ilyen elismerő díjjal.


A szabályok szerint:

  1.  Meg kell köszönnöm a díjat annak, aki gondolt rám és küldte
  2.  A logót ki kell tennem a blogomba
  3.  Be kell linkelni azt, akitől kaptam
  4.  Írni kell magamról 7 dolgot
  5.  Tovább kell adnom a kitüntetést 7 blogtársamnak
  6.  Be kell linkelnem őket
  7.  Megjegyzést kell hagynom náluk, hogy tudjanak a díjazásról

A 4. pont szerint írni kell magamról. Nem vagyok egy bőbeszédű fajta sajnos, mindig is irigyeltem azokat, akik csacsogásukkal elkápráztatták környezetüket. Az évek során azért sokat változtam főleg azért, mert a munkám is olyan, ahol sok emberrel találkozom. Olyan ember vagyok, aki nehezen nyílik meg, de utána nagyon kedves, barátságos tud lenni.
Rájöttem, hogy sokat kell mosolyogni még akkor is, ha telefonálunk, hiszen hangunkon is érződik hangulatunk. Örülni kell minden apróságnak amivel az élet megajándékoz.
Nagyon szeretem az édességet, szerencsére eddig még nem annyira jelentkeztek a plusz kilók, de már vigyáznom kell. Az egész családom süteményfaló kivéve a lányomat, aki most 18 éves és még szerinte nagyon vékonynak kell lenni.
Imádok táncolni, vagyis imádnék, de sajnos a férjem viszont nem, így nagyon ritkán megyünk el olyan helyre.
Szeretek kirándulni. Magyarország legszebb vidékeit már bebarangoltuk, külföldre még nem sok helyre jutottunk el.
Mivel legtöbbet délután és este dolgozom a délelőttöket a konyhában töltöm és készítem a kajákat, sütiket, amelyet az oldalra is feltöltök (illetve a receptjét).
Tv-t nem nagyon nézek, mert általában esténként is dolgozom, de nem is hiányzik, hisz a legfontosabb dolgokat az internetről is megtudom, a jó filmeket pedig DVD-ről nézem meg.

Most pedig tovább küldöm a díjat, fogadjátok sok szeretettel:

Megjegyzések

  1. Nagyon-nagyon szépen köszönöm.

    VálaszTörlés
  2. Nagyon örülök, hogy mindezt megosztottad velünk. Megtisztelő.

    Egyébként nem mindig jó bőbeszédűnek sem lenni. Hidd el, tudom mit beszélek :-)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szépen köszönöm!!! Megleptél, de nagyon:-)

    VálaszTörlés
  4. Jó volt olvasni a soraidat, így én is kicsit jobban megismertelek. Látom a te férjed sem egy parkett ördöge, így egyedül táncolhatunk.:)

    VálaszTörlés
  5. Kedves Liza! Nagyon szépen köszönäm, hogy gondoltál rám, igazán megleptél vele.
    Ahogy írtad, még külföldön nem sokat jártál, ha Salzburg fele vetödnél, feltétlen létogass meg!
    Zsuzska

    VálaszTörlés
  6. Drága Liza! Nagyon köszönöm, egészen meghatódtam. Hüppp...:)
    Amúgy el kell mondanom, hogy egy teljes napomba került, mire megtaláltalak, mivel mint kiderült, a böngészőm (Opera) nem támogatja a Blogger felületét. De most már megvagy! Be is vetem magam a receptjeid közé. :)

    VálaszTörlés
  7. Kedves Ani!
    Én is örültem, hogy közelebbről megismerhettelek. Lehet, hogy igazad van, de legtöbbször azért jobb.

    VálaszTörlés
  8. Kedves Gizi!
    Szerintem is egyedül rophatjuk, de úgy is jó! Tehát te is szeretsz táncolni....

    VálaszTörlés
  9. Debi Gabi!
    Csicseriborsó!
    Bettyó és Maya!
    Nagyon szívesen......

    Zsuzska nagyon köszönöm a meghívást, lehet, hogy majd élünk vele...

    Pixie Pie örülök, hogy végül megtaláltál, még ha olyan nehezen is ment.

    VálaszTörlés
  10. Kedves Liza!

    Természetesen mindkettőtökre áll a meghívás a filmes játékkal kapcsolatban. Bármelyikőtök (vagy akár mindketten) élhettek vele, örülni fogok.

    VálaszTörlés
  11. Köszönöm szépen! Már megkaptam, így nem adom tovább, de örülök, hogy szerinted is érdemes vagyok rá.

    VálaszTörlés
  12. Zsuzsi nem találtam nálad, de már biztosan egyszer körbe ment. Nagyon jók a receptjeid, sűrűn ellátogatok ezután is hozzád.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Mákos kókuszos almás szelet liszt és cukor mentes

Hortobágyi húsos palacsinta

Pacalpörkölt