Disznótoros savanyú káposztával kicsit másképp


Kiskuktánál láttam, hogy a  disznótorost nem hagyományosan süti meg. Annyira gusztusos volt - és végül nem sokkal tovább tart elkészíteni -  eldöntöttem, hogy legközelebb én is így készítem el.
Nagyon egyszerű, hiszen csak annyiban más, hogy a hurkát és kolbászt is ugyanúgy felkarikázzuk (persze egy kicsit vastagabbra kb. 2-3 cm-re), mint a krumplit.
A képen ugyan nem látszik, de a hőállótálba alulra egy kg savanyú káposztát raktam, amelyet előtte 1 soron kimostam, erre raktam  a hurka, kolbász, krumpli karikákat. Nem raktam alá zsíradékot, mert a kolbászból sült ki annyi, hogy a káposztának nagyon finom, szaftos ízt adott, viszont a krumpli karikákat enyhén besóztam még mielőtt a tálba raktam.
Jó meleg sütőben 1 órát sütöttem. Lehet kicsit ropogósabbra is sütni, ha valaki úgy jobban szereti.

Megjegyzések

  1. Bármilyen formában jöhet a hurka :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon guszta ez is! Örülök, hogy ízlett!

    VálaszTörlés
  3. De nagyon jó ötlet!
    Legközelebb így csinálom!
    Nagyon guszta!

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm lányok, érdemes kipróbálni!

    VálaszTörlés
  5. Anyám. De jó kis kép, és étel ez...:))))

    VálaszTörlés
  6. Szepyke köszi!
    Tényleg finom lett, nekem jobban ízlik így, mint hagyományosan megsütve.

    VálaszTörlés
  7. Zsókának üzenem (valamiért eltünt a megjegyzése), hogy biztos nagyon jó ötlet hurka közé póréhagymát karikázni. Köszi az ötletet!

    VálaszTörlés
  8. Liza!
    Én is hagymával sütöm,én is Zsóka vagyok,és igen,csak jót tesz neki a (bármilyen)hagyma!

    VálaszTörlés
  9. Szia Zsóka!
    A másik Zsóka mint kiderült véletlenül a gombás tortellinihez írta a megjegyzést.

    Köszönöm a tanácsot, tényleg finom hagymával, legutóbb én is úgy sütöttem. És köszi, hogy benéztél!

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Mákos kókuszos almás szelet liszt és cukor mentes

Pacalpörkölt

Hortobágyi húsos palacsinta