Spárga sajt és baconszalonna alatt sütve


Hosszas keresgélés, nézelődés után (interneten, szakácskönyvekben) találtam kettő nagyon jó spárgareceptet, amit végül el is készítettem. Bevallom nálunk nagyon ritkán került eddig az asztalra, lehet azért, mert első találkozásom a spárgával nem a legszerencsésebb volt - de utólag rájöttem öreg volt a spárga. Most sikerült friss, gyenge spárgát beszereznem és nagyon finomat készíteni belőle.
Az egyik receptet Gizinél találtam, köszönöm neki, isteni finom lett.

Hozzávalók: 
1 cs zöld spárga
1 cs baconszalonna
1 cs szeletelt sajt (füstölt is lehet)

Elkészítése:
Végül is nagyon egyszerű elkészíteni. A spárgákat megtisztítom, a fás részt eltávolítom, majd megsózom (enyhén, mert a baconszalonna is sós), borsozom.
3 spárgát összefogok és először a sajttal, majd a baconszalonnával körbetekerem. Arra ügyeljünk, hogy nagyjából mindenütt körbe legyen tekerve a spárga.
Egy tűzálló tálba helyezem őket és előmelegített közép meleg sütőben addig sütöm, míg a baconszalonna szép pirosra sül (kb.30 perc).
Ennyi idő alatt a spárga is finom puha lesz.
Még melegen tálalom.

Megjegyzések

  1. Nagyon-nagyon guszta!!! Köszönöm hogy az én receptemet választottad és örülök, hogy nektek is ízlett. Én holnap megismétlem mert a férjemnek is nagyon ízlik.

    VálaszTörlés
  2. Összefutott a nyál a számban olyan guszta. Pedig, ha láttad a blogomban, nem fogott meg túlzottan a spárga... :-(

    VálaszTörlés
  3. Na ez Isteni!!!!Muszaj lesz hamarosan elkeszitcsem!!!Lopom is a receptet!!!Jo ejszakat kivanok!!!

    VálaszTörlés
  4. Megvettem életem első spárgáját, így fogom elkészíteni! Istenien néz ki!!!

    VálaszTörlés
  5. Pont nemrég készítettem én is ezt, imádjuk, nagyon finom :)
    Ahogy látom, sokan ismerik ;-)
    Guszta lett a Tied is :)

    VálaszTörlés
  6. Hű nagyon jól néz ki. azt hiszem, most cserélnék veled ebédet :)

    VálaszTörlés
  7. Ce bine arata si gustoase!
    Am sa iau reteta Lisa!
    Te asteapta la mine premii!Te rog sa vii sa le ridici!
    Te pup!

    VálaszTörlés
  8. Gizi! Én köszönöm neked a receptet, nekünk is nagyon bejött.

    Dia köszi! Mint írtam először nekem sem vált be a spárga, de így elkészítve nagyon finom.

    Judy örülök, ha elkészíted, remélem nektek is ízleni fog! Jó éjt neked is!

    Andi köszönöm, neked is ajánlani tudom, tényleg nagyon fincsi.

    Lekvároskukta köszi, én először készítettem, de nem utoljára azt hiszem...

    Bianka lehet, hogy már elkéstem, de még vacsorát cserélhetünk:-((

    Szepyke finom ez is, de biztos a rakott spárgád is finom lehet!

    Mariana nagyon köszönöm és örülök, ha viszed a receptet! Sok puszi!

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Mákos kókuszos almás szelet liszt és cukor mentes

Hortobágyi húsos palacsinta

Pacalpörkölt