Születésnapi tortáim és a meglepetés





Ezeket a gyönyörű és isteni finom tortákat én kaptam és keresztlányom keze munkáját dicséri. Receptjeit gondolom majd ő leírja én csak annyit mondhatok, hogy nagyon finom volt mindkettő. 

Előző bejegyzésemben említettem, hogy két nagyon jó dolog ért születésnapom alkalmából - a nyereményről már  írtam a másik felejthetetlen meglepetést pedig családom és közeli rokonaim  "főzték ki ellenem".  

A születésnapom hétfőre esett és megemlítettem, hogy én aznap nem szeretnék dolgozni, hanem menjünk el inkább kirándulni. Mint utólag kiderült ez kapóra is jött. Nagyon jól telt az egész nap, teljesen kikapcsolódva, gyanútlanul értünk haza (legalábbis én!). Otthon aztán könny szökött a szemembe, amikor megláttam az engem fogadó és ünneplő vendégeket - igazi felejthetetlen meglepetés volt!!! 

Itt is szeretném megköszönni családtagjaimnak, rokonaimnak, akik ezt a bulit megszervezték és közreműködtek, nagyon - nagyon jól esett, köszönöm szépen!

Na és az ajándékok, amiket kaptam, bizony azoknak is nagyon örültem: 
fényképezőgép, mert az előző sajnos elveszett, kenyérsütőgép, mixer, keksz kinyomó stb. - mind mind olyan dolog, amit már régen szerettem volna.



Külön nagy öröm számomra, hogy drága szüleimmel együtt ünnepelhettem az 50. szülinapomat. Ezzel a pár sorral hagy idézzem az ő szavaikat:

Erzsike!
Ezelőtt 50 évvel te hoztad el nekünk a legnagyobb örömöt
 azzal, hogy megszülettél.
Szívből gratulálunk neked és kívánjuk, 
hogy még legalább ennyi évet együtt ünnepeljünk!
Szerető szüleid
Anyu és Apu


Megjegyzések

  1. Isten éltessen nagyon sokáig téged erőben egészségben boldogságban! Nagyon boldog ember lehetsz hogy szüleid is feltudtak köszönteni, ez nem mindenkinek adatik meg! Nagyon szép volt a tortád és ez igazi meglepi parti volt számodra hiszen egyszer vagy 50 éves !:))

    VálaszTörlés
  2. Isten éltessen! Boldog lehetsz ilyen szerető családdal a hátad mögött. :)))

    VálaszTörlés
  3. Nagyon boldog születésnapot kívánok! :)

    VálaszTörlés
  4. Még egyszer nagyon boldog születésnapot kívánok!!!

    A torták csodaszépek, az ajándékaid nagyon hasznosak. Csodálatos családod lehet!!!

    VálaszTörlés
  5. Éva, Petra, Egycsipet, Gizi, Bianka nagyon szépen köszönöm jókívánságaitok!:)
    Tényleg nagyon büszke és boldog vagyok, hogy ilyen remek családom van!!!!
    Nagyon örülök, hogy szüleim is még aránylag jó egészségnek örvendnek és felköszönthettek e számukra is neves napon...:)

    VálaszTörlés
  6. A köszöntőről jóval lemaradtam, de a torta amit kaptál gyönyörű, és sok szeretettel készült:))

    VálaszTörlés
  7. Liza!!
    Teljesen lemaradtam,de sosem késő!
    Elfelejtették megemlíteni,hogy milyen jól nézel ki és milyen csinos voltál!!!
    Az elkövetkezőkben kívánok Neked sok szépet,és boldogságot!!!
    A torta pedig önmagáért beszél!!!

    VálaszTörlés
  8. Tücsi és Mellissina nagyon köszönöm mindkettőtöknek a kedves megjegyzést,aranyosak vagytok!:)) Nagyon-nagyon jól esett Melissina a dicséreted, köszönöm szépen!:)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Mákos kókuszos almás szelet liszt és cukor mentes

Pacalpörkölt

Hortobágyi húsos palacsinta