Kiemelt bejegyzés

Töltött szalagos fánkocskák

Farsang tájékán minden héten legalább egyszer sütök fánkot, mert családom ezt igényli. Nem mintha máskor nem lenne ugyanolyan finom, de ...

Kaszinó tojás


Elterveztem, hogy húsvétra kaszinó tojást készítek a sült sonka mellé, de sajnos idő hiány miatt ez elmaradt. Ezért húsvét utáni kedden készítettem el. Kicsit könnyebb ételre vágytunk, ezért rántott gombával ettük.


 Hozzávalók 
 7 db tojás
2-3 ek majonéz
2 ek tejföl
só bors
zöldhagyma


 Elkészítés:
Megfőzöm a tojásokat. Én legutóbb a Fem3 műsorán láttam, hogy a szakács nő így főzi a tojást. 
Hideg vízbe felteszem főni a tojást, mikor fölforr a víz fedőt teszek rá és 13 percig ott hagyom. Ezután hideg vízbe párszor megfürdetem.
 Majd megpucolom, ketté vágom, a sárgáját kiszedem amit villával
összetörök. Hozzákeverem a majonézt és a tejfölt . Sózom borsozom majd hozzáadom az apróra vágott zöldhagymát. 
Ezután habzsákba rakom és  a közepes méretű csillagcsövön keresztül visszanyomom a tojásfehérjébe.


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...