Kaszinó tojás


Elterveztem, hogy húsvétra kaszinó tojást készítek a sült sonka mellé, de sajnos idő hiány miatt ez elmaradt. Ezért húsvét utáni kedden készítettem el. Kicsit könnyebb ételre vágytunk, ezért rántott gombával ettük.


 Hozzávalók 
 7 db tojás
2-3 ek majonéz
2 ek tejföl
só bors
zöldhagyma


 Elkészítés:
Megfőzöm a tojásokat. Én legutóbb a Fem3 műsorán láttam, hogy a szakács nő így főzi a tojást. 
Hideg vízbe felteszem főni a tojást, mikor fölforr a víz fedőt teszek rá és 13 percig ott hagyom. Ezután hideg vízbe párszor megfürdetem.
 Majd megpucolom, ketté vágom, a sárgáját kiszedem amit villával
összetörök. Hozzákeverem a majonézt és a tejfölt . Sózom borsozom majd hozzáadom az apróra vágott zöldhagymát. 
Ezután habzsákba rakom és  a közepes méretű csillagcsövön keresztül visszanyomom a tojásfehérjébe.


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Mákos kókuszos almás szelet liszt és cukor mentes

Pacalpörkölt

Hortobágyi húsos palacsinta