Filmes játék

2010.január 11. hétfő


Hát igen Thrini és Ani jóvoltából én is megkaptam a lehetőséget, hogy kicsit szemezgessek kedvenc filmjeim között!


Na lássuk!

1. Nagy kedvencem a Jóbarátok! Sikerült kölcsönkérnem az összes évadot. Mindet végignéztem.




Tetszik benne, hogy fiatalok, jókedvűek! és persze összetartóak. Képesek nevetni saját hülyeségeiken, de a nézőt is megtudják nevettetni. Kedvenc jelenetem? Hát sorolhatnám, hisz teli van jobbnál jobb részekkel. Például mikor Rachel kisfiának szülinapi nyuszis tortáját elcserélték egy nem éppen babazsúrra való tortával.
Vagy mikor a lányok leánybúcsút tartottak és a chippendale fiú egy kopaszodó, pocakos kis gonosz törpe volt.
Mikor Joeyt felkérték fotózásra, egy Aids reklámplakátra. Az utcák teli voltak a plakátokkal. Utána bármelyik lányt leszólította az fejvesztve menekült.


2. Sokat nevettem a RRRrrrr!!! című filmen is. Ez az őskorban játszódott. Ekkor kezdték felfedezni a bűnt, bűnözést humoros formában. Ami még nagyon vicces volt, mindenkit Palinak hívtak benne.






3.Kisfiam kedvence  Zathura - az űrfogócska.
 Ez a film 3 gyerekről szól, akik egy társasjáték miatt kikerülnek az űrbe. Ott különféle bajba kerülnek. Megtámadják őket a zortok, egy hibás robot megtámadja az egyik gyereket.





4. Férj és férj. Adam Sandler játssza benne a főszerepet, hát mit mondjak szerintem a név önmagáért beszél. Legalább is eddig bármelyik filmjét láttam nekem mind tetszett.






5. Csengetett Mylord ? Ezt kislánykoromban sugározták a tévében. Bevallom már nem is emlékszem pontosan a tartalmára. Annyira emlékszem, hogy egy gazdag angol háznál játszódott, ami teli volt szolgálókkal és persze a híres angol humorral. Szívesen megnézném újra. Épp a a napokban láttam, hogy valamelyik adón játsszák.






Akiket én is játékba hívnék: Cat , Ircsi .

A képeket a port.hu oldalról töltöttem le.

Megjegyzések

  1. Köszönöm szépen a meghívásodat Liza! :)

    VálaszTörlés
  2. Köszi a meghívást! Jövök játszani!

    VálaszTörlés
  3. Ú, a Jóbarátok nekem is nagy kedvencem. Két hónap alatt néztük meg a 10 évet. A napi 5-8 rész figyelemmel kísérése után a végén úgy éreztem, hogy az én barátaimat veszítem el. :-) Betegesen hangzik, mi?

    VálaszTörlés
  4. Ezek is első osztályú filmek. Adam Sandler pedig valóban szenzációs. Még nem láttam olyan filmjét, ami nem tetszett volna.

    VálaszTörlés
  5. Nem nehogy azt hidd, hogy ez beteges!
    Valahogy én is úgy éreztem mikor az utolsó évad utolsó részéhez értem, hogy valami hiányozni fog a napjaimból! Erre az unokatesóm azt mondta kezdjem el előröl nézni! Egyébként sokszor egy jó könyvvel is szoktam így lenni.

    VálaszTörlés
  6. Szia Ani! A véleményünk egyezik! én is imádom a filmjeit!

    VálaszTörlés
  7. Cat és Ircsi! Jó böngészést a filmek között!

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Mákos kókuszos almás szelet liszt és cukor mentes

Hortobágyi húsos palacsinta

Pacalpörkölt