Életem része díj!


Köszönjük a díjat Andinak, Biankának és Aninak!

Nagyon örülök neki, hogy Liza rávett engem is erre a blogolásra! Mindkettőnk életét kitölti ez a hobbi. Már hónapok óta kettőnk között ez a legfőbb téma, hogy mit készítünk, felrakjuk-e a blogunkra, hogy fotózzunk, na és persze láttad e milyen új receptet rakott fel valamelyik blogtársunk. Mindig izgalommal lépünk be az oldalra, vajon kinek, hogy tetszett az újonnan feltett receptünk.
A legnagyobb öröm az egészben, hogy mi is részesei lehetünk ennek a nagyon jó közösségnek - tényleg az életünk része lett! Ha ide belépünk sikerül megfeledkezni a mindennapok gondjáról, bajáról.
Végezetül szeretnénk mi is átadni a díjakat, remélem nektek is ugyan akkora örömet sikerül majd szerezni, mint amekkorát nekünk szereztek a díj átadói. Fogadjátok sok szeretettel:


Megjegyzések

  1. Koszonom, koszonom, koszonom szepen!!! Hamarosan kozeteszem!

    VálaszTörlés
  2. Már jól kezdődik a napom, nagyon köszönöm a kitüntetést, jól esik:)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szépen köszönöm, megtiszteltek vele! :) Köszönöm szépen!:)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szépen köszönöm lányok! :))

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm szépen, igazán nagyon örülök, hogy kaptam ezt a díjat!

    VálaszTörlés
  6. Köszönöm szépen, hogy engem is bevettetek a csapatba, nagyon örülök neki.:)

    VálaszTörlés
  7. Nagyon köszönöm! Igazán kedvesek vagytok! Én se tudtam volna szebben írni... Most akkor hogy nézne ki, ha visszaadnám nektek? ;)

    VálaszTörlés
  8. Nagyon szépen köszönöm nektek! :)
    Igazán jól esett!
    Nem titkoltan nagyon szeretek idejárni, már többször leírtam, de láttam, hogy megkaptátok a díjat, így nem jelöltelek benneteket!
    Bár azt gondolom díj nélkül is tudjátok, hogy minden nap jövök! :)

    VálaszTörlés
  9. Lányok mi is nagyon örülünk, hogy az életünk részei lettetek!!!
    Ezután is sűrűn bekukucskálunk hozzátok:-)

    VálaszTörlés
  10. Nagyon szepen koszonom, igazan jolesik, hogy egy ennyire inaktiv korszakomba ennyien megjutalmaztatok ezzel a dijjal, jelenleg nem vagyunk otthon, amint haza erunk en is megirom.

    VálaszTörlés
  11. Kedves Liza! Nagyon-nagyon köszönöm! Nagyon meglepődtem ..... Gyönyörű a blogod, nekem is az életem része lesz! :)))

    VálaszTörlés
  12. Kiskukta attól föggetlenül, hogy most távol vagy finomságaidból csemegézünk!

    Gasztroboszi köszönöm, és ezután is sűrűn látogatunk:-)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Mákos kókuszos almás szelet liszt és cukor mentes

Hortobágyi húsos palacsinta

Pacalpörkölt