Pirított hagymás gombás velö



Finom reggelire, uzsonnára vagy egy kis baráti összejövetelnél előételnek is. Egyszerű elkészíteni és nagyon nagyon finom. Én legalábbis nagyon szeretem. 

Hozzávalók (4-5 főre):
50 dkg vöröshagyma
50 dkg gomba
80 dkg velő
petrezselyemzöld 

Az apróra vágott hagymát zsíradékon megdinsztelem, ráteszem a vékony szeletekre vágott gombát, együtt tovább pirítom, majd ráteszem a hártyázott, felvagdalt velőt, kevergetve tovább sütöm 8-10 percig. Végén só, bors, apróra vágott petrezselyemzöld (ez nálam most elmaradt). Csipetnyi őrölt paprikával is meghinthető. Fokhagymás pirítósra kenve isteni finom:DD

Megjegyzések

  1. Imádom a velőt, az ilyen kenőkés változata pedig tényleg nyerő. :)

    VálaszTörlés
  2. Egy jó kis velős pirítós jöhet reggelire:)

    VálaszTörlés
  3. Thrini ezzel én is így vagyok, nálam is nyerő...
    Családi tűzhely, Bianka már küldöm is, bár már csak vacsorára tudom:)))

    VálaszTörlés
  4. Szuper!! Szuper!! Én is nagyon imádom, és pont így készítem el. Na most jó nagyokat nyelek.:))

    VálaszTörlés
  5. Gizi köszönöm, szívesen megkínáltalak volna...:)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Mákos kókuszos almás szelet liszt és cukor mentes

Pacalpörkölt

Hortobágyi húsos palacsinta