Raffaello szelet




Ünnepekre, alkalmakra ha süteményt kell sütnöm a kókuszos elmaradhatatlan. Sütöttem már kókuszos kockát,  kókuszos krémest, hólabdát, most utoljára raffaello szeletet. Választani nem tudnék közülük, mert mind nagyon-nagyon finom, talán a raffaello szelet azért győzne, mert a legegyszerűbb elkészíteni. Az alábbi hozzávalókkal egy 28x38 cm-es tepsiben sütöm ki. 
Hozzávalók:
Tésztához:
 9 tojásfehérje
30 dkg cukor
15 dkg liszt
15 dkg kókuszreszelék
Krémhez:
9 tojássárgája
2 vaníliás pudingpor
6 dl tej
25 dkg cukor
25 dkg margarin
2 kk mandula aroma
5-10 dkg kókuszreszelék a tetejére

A tojásfehérjét a cukorral jó keményre felverem, majd óvatosan hozzávegyítem a lisztet és a kókuszreszeléket.

Sütőpapírral kibélelt 28X38 cm-es tepsiben közepes lángon kb. 20 percig sütöm. Nem szabad sokáig sütni, mert nagyon kiszárad.

A tojássárgákat a két pudingporral 2 dl-nyi tejben elkeverem, hozzáadom a cukrot és a többi melegedő tejhez vegyítem, sűrűre főzöm. 
Lehúzom a tűzről és hozzákeverem a margarint, mandula aromát. Turmixal jó krémesre kikevertetem. 

Mikor a krém kihűlt a tésztára kenem, kókuszreszelékkel megszórom a tetejét. 



Normál, közepes méretű (22X35 cm) tepsiben is sütöttem már, akkor a hozzávalók: Tészta 6 tojásfehérje, 20 dkg cukor, 10 dkg liszt, 10 dkg kókuszreszelék. Krém 6 tojássárgája, 1,5 cs vaníliás pudingpor, 4 dl tej, 15 dkg cukor, 15 dkg margarin, 1 kk mandulaaroma, 5 dkg kókuszreszelék a tetejére.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Mákos kókuszos almás szelet liszt és cukor mentes

Pacalpörkölt

Hortobágyi húsos palacsinta